Kulinarny Pamiętnik

niedziela, 17 maja 2015

Pieczarki faszerowane




Składniki:
  • 10 sporych pieczarek
  • 1 drobno posiekana cebulka
  • 5 pomidorów suszonych z zalewy, posiekanych w kosteczkę
  • 5 plasterków szynki lub innej wędliny, pokrojonej w kosteczkę
  • pół kulki mozzarelli lub kilka plastrów sera żółtego
  • łyżeczka koncentratu pomidorowego
  • łyżka sosu sojowego
  • sól, pieprz, czosnek granulowany
  • 1 jajko
  • olej do smażenia
Przygotowanie:
  1.  Z oczyszczonych pieczarek usunęłam nóżki, które posiekałam w kosteczkę i przesmażyłam z cebulką, szynką, koncentratem pomidorowym i sosem sojowym. Całość ostudziłam.
  2. Do wystudzonego farszu dodałam suszone pomidory i jajko. Całość doprawiłam solą, pieprzem i czosnkiem, dokładnie wymieszałam.
  3. Do każdego kapelusza wkładałam kawałek sera i trochę farszu, który przykrywałam kolejnym kawałkiem sera.
  4. Piekłam około 20 minut w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni.



2 komentarze:

  1. Ależ to kusząco wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaprosić do zapoznania się z moim blogiem. Jest on w dojść nietypowej tematyce, jednakże jest to moja historia, z którą chciałabym się podzielić. Nie robię tego, by wzbudzić jakieś współczucie, bo to nie o to chodzi. Sama daję sobie z tym wszystkim radę. Bardzo bym chciała, aby ten blog był dla innych oparciem, dla osób, które doskonale wiedzą o czym piszę, co czuję. W ten sposób będą mogli uchronić się przed popełnieniem najgorszych błędów…
    Zapraszam : http://bol-ktorego-nie-zapomnisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń