Kulinarny Pamiętnik

środa, 24 września 2014

Aromatyczny krem z dyni na słodko



Składniki:
  • 4 szklanki obranej, oczyszczonej i startej na drobnych oczkach dyni
  • 100 g (przed ugotowaniem) kaszy jaglanej, ugotowanej wg przepisu na opakowaniu
  • jedna marchewka, starta na drobnych oczkach
  • litr tłustego mleka
  • 3 łyżki miodu
  • pół łyżeczki cynamonu
  • szczypta gałki muszkatołowej
  • szczypta kardamonu
Przygotowanie:
  1. Dynię i marchewkę gotowałam do miękkości na mleku (około 15-20 minut).
  2. Dodałam ugotowaną kaszę jaglaną i przyprawy, gotowałam jeszcze przez chwilę.
  3. Całość wystudziłam i zblendowałam na gładki krem.
  4. Gotową zupę dosłodziłam miodem.

3 komentarze:

  1. CIEKAWY ,PYSZNY PRZEPIS ;COŚ DLA MOICH DZIECI ...CHĘTNIE WYPRÓBUJĘ ;) ZAPRASZAM NA MOJĄ WERSJĘ JAGLANKI NA SŁODKO:POZDRAWIAM
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/05/kasza-jaglana-na-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu na słodko z dyni jeszcze nie jadłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon na dynię w pełni :) Wszyscy robią krem z dyni a ja jednak mam opory ... ale muszę przyznać, że ten wygląda smacznie :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń