Kulinarny Pamiętnik

czwartek, 8 października 2015

Sałata z niebieskim serem pleśniowym, pomarańczą i granatem



Składniki (porcja dla 2 osób):
  • opakowanie ulubionego mixu sałat (lub porwana na kawałki sałata lodowa)
  • 100 g sera z niebieską pleśnią pokruszonego na kawałki
  • pół wyfiletowanej pomarańczy
  • pestki z połowy granatu
  • 6 łyżek kiełków rzodkiewki
  • 4 łyżki prażonych pestek słonecznika
na sos:

  • sok z połowy pomarańczy
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • łyżeczka musztardy
  • szczypta soli i pieprzu
Przygotowanie:

  1. Umytą sałatę ułożyłam na talerzach.
  2. Dodałam pokrojoną na kawałki pomarańczę, pokruszony ser, kiełki i nasiona granatu. Posypałam pestkami słonecznika.
  3. Przygotowałam sos: sok z pomarańczy wymieszałam z oliwą i musztardą, doprawiłam solą i pieprzem.
  4. Chwilę przed podaniem polałam sałatę przygotowanym sosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz