Kulinarny Pamiętnik

niedziela, 15 czerwca 2014

Parówki w chlebie tostowym

Dzisiaj ciekawy pomysł na śniadanie lub kolację. Z zewnątrz chrupiące, z środkiem kryjącym ciągnący się ser i parówkę.


Składniki:
  • 3 parówki, przekrojone na pół
  • 6 plasterków sera żółtego
  • 6 kromek chleba tostowego z odkrojonymi skórkami
  • bułka tarta (ok. 6 łyżek)
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • sól
  • pieprz
  • jajko
  • olej do smażenia
Przygotowanie:
  1. Bułkę tartą wymieszałam z wiórkami kokosowymi, szczyptą soli i pieprzu.
  2. Kromki chleba cienko rozwałkowałam.
  3. Jajko rozmieszałam w miseczce.
  4. Na każdą rozwałkowaną kromkę ułożyłam plasterek sera i pół parówki, zawinęłam w rulonik i panierowałam (obtaczałam najpierw w jajku, a potem w bułce z wiórkami).
  5. Smażyłam z każdej strony do zezłocenia na rozgrzanej patelni.



1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, muszę coś takiego zrobic.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń