Kulinarny Pamiętnik

poniedziałek, 19 maja 2014

Koktajl rabarbarowy

 
Składniki:
  • dwie duże łodygi rabarbaru, pokrojone na małe kawałki
  • trzy łyżki cukru trzcinowego
  • pesteczki z jednej trzeciej laski wanilii
  • szklanka mleka
* dodatkowo - do podania:
  • szczypta cynamonu
Przygotowanie:
  1. Pokrojony rabarbar poddusiłam z cukrem i wanilią.
  2. Gdy rabarbar był już miękki wystudziłam go i zblendowałam na gładką masę, dodając mleko.
  3. Koktajl przelałam do kieliszków i posypałam szczyptą cynamonu.

3 komentarze:

  1. Co to za ciasteczka? Prześlicznie poddane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ciasteczka to moje zbożowe ciasteczka z tego przepisu http://kulinarny-pamietnik.blogspot.com/2014/05/ciasteczka-zbozowe.html, do koktajlu pasowały idealnie :)

      Usuń
  2. Mniam, musiał smakować wspaniale, szczególnie w towarzystwie takich ciasteczek :)

    OdpowiedzUsuń