Kulinarny Pamiętnik

czwartek, 15 maja 2014

Batoniki miodowo-orzechowe

Pomysł na te batoniki wpadł mi do głowy kiedy robiłam ciasto miodowe. Wykorzystałam przepis na masę orzechową, dodałam jeden wafelek i wyszły takie oto pyszności :-)


 Składniki:
  • pół szklanki cukru
  • 300 g orzeszków ziemnych
  • 125 g masła
  • 4 łyżki miodu
  • jeden wafel na spód
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki wrzuciłam do garnka i smażyłam na średnim ogniu przez 30 minut, mieszając co jakiś czas.
  2. Wafel włożyłam do blachy, wylałam na niego masę orzechową i równomiernie ją rozprowadziłam. Odstawiłam całość do wystygnięcia na 2 godziny.
  3. Po tym czasie pokroiłam w kostkę ok. 3 cm x 3 cm.



3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądają, musiały być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, pysznie musiały chrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają super :)

    Zapraszam do mnie!
    Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może kiedyś znajdziesz u mnie coś ciekawego :)

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń