Kulinarny Pamiętnik

wtorek, 8 kwietnia 2014

Sałatka brokułowa z fetą i słonecznikiem


Połączenie brokuła i fety to sprawdzona kombinacja, lecz najbardziej w tej sałatce lubię chrupiące ziarenka słonecznika :)
Dobra opcja na kolację, sprawdzi się też jako przystawka na imprezie.



Składniki:
  • 1 duży brokuł, ugotowany al dente na parze i podzielony na różyczki
  • 100 g sera feta, pokrojonego w kostkę
  • garść ziaren słonecznika, podprażonych na suchej patelni
  • sok z połowy cytryny
  • 3 łyżki jogurtu greckiego
  • pieprz
  • czosnek granulowany
Przygotowanie:
  1. Ostudzone różyczki brokuła, ser oraz ziarna słonecznika wrzuciłam do miski, polałam sokiem z cytryny i dokładnie wymieszałam. 
  2. Doprawiłam pieprzem i odrobiną czosnku, dodałam jogurt i raz jeszcze wymieszałam.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz