Kulinarny Pamiętnik

środa, 23 kwietnia 2014

Zdrowe frytki z selera i marchewki




Składniki:
  • pół dużego selera
  • 3 średnie marchewki
  • ulubione przyprawy (sól, pieprz, czosnek granulowany, curry, papryka ostra, papryka słodka)
  • łyżeczka oleju
Przygotowanie:
  1. Warzywa dokładnie umyłam, obrałam i pokroiłam w słupki.
  2. Obsypałam przyprawami i dokładnie wymieszałam. Odstawiłam na 15 minut.
  3. Warzywa rozłożyłam na blasze posmarowanej delikatnie olejem i piekłam ok. 15 minut w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni.
Z podanych składników przygotowałam naprawdę duuużą porcję dla jednej osoby, którą podałam z keczupem i sosem jogurtowo-czosnkowym. 


1 komentarz:

  1. zdecydowanie moje ulubione frytki! :) smakują mi o niebo lepiej od ziemniaczanych, a poza tym domowe są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń